Thursday 27 September 2012

Ce piesa e la radio?

I wish for this night-time to last for a lifetime  
The darkness around me  
Shores of a solar sea  
Oh how I wish to go down with the sun  
Sleeping

Mda, rezoneaza cu ceea ce simt. La greu.

In toata viata asta a mea cele mai frumoase sunt visele. Nu acelea pe care si le fac unii, cu viitorul luminos, casuta cu gard alb, liota de prunci in jur si asa mai departe. Nu. Visele acelea pe care le visez noaptea. Pe care le pot trai. Acolo e adevarata viata pentru mine. As trai doar ca sa visez. Daca as putea intra intr-o coma in care sa nu fac altceva decat sa visez... 
 
Diminetile nu vreau sa ma trezesc. Trag de noapte sa mai stea. Sa mai vizez inca putin. Sa mai aman realitatea. Dar orele trec fara mine si trebuie din nou sa functionez in lumea reala. De ce? Pentru ca trebuie. Pentru ca inca nu am cedat cu totul nebuniei. Pentru ca inca mai ticai alaturi de ai mei dragi, in lumea reala.

Dar noptile sunt ale mele. Si in ele se intampla adevarata viata. Acolo imi traiesc minunile. Acolo sunt cine vreau sa fiu.

No comments:

Post a Comment